مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 07:262020-05-04اجتماعي

80 درصد دانش آموزان کرمانشاهی بسیجی هستند


سرهنگ‬ محمد‬ رسول‬ اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ‏ به مناسبت هفته معلم برنامه هایی چون دیدار با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و نیز دیدار مسئولان بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان با مدیر کل آموزش و پرورش استان انجام شد.

وی همچنین از دیدار دانش آموزان بسیجی مجمع علوی و فاطمی و مدیران سازمان بسیج دانش آموزی استان با مدیر کل و معاونین و اهدای گل به آنها خبر داد و افزود: فرماندهان حوزه های بسیج دانش آموزی نیز به مناسبت هفته معلم خون اهدا کردند.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه دیدار فرماندهان حوزه های نواحی با رؤسای آموزش و پرورش و اهدای گل به آنها را از دیگر برنامه های هفته معلم دانست و بیان داشت: در حال حاضر بیش از 80 درصد از دانش آموزان عضو بسیج هستند.

‏ اکبری خاطرنشان کرد: شیوع ویروس کرونا برای اجرای ویژه برنامه های هفته معلم محدودیت ایجاد کرد و تنها تقدیر از مدیرکل و معاونین انجام شد.

وی شاخص ترین برنامه های سازمان بسیج دانش آموزی استان را برگزاری طرح یاوران ولایت، راهیان نور، اردوی جهادی و طرح هجرت دانست و گفت: درصدد ارتقا و کیفی سازی برنامه های طرح شهید بهنام محمدی در سطح استان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد دانش آموزان کرمانشاهی بسیجی هستند

80 درصد دانش آموزان کرمانشاهی بسیجی هستند