مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 07:102020-05-04پزشكي

دسترسی کارکنان درمانی انگلیس به تجهیزات تست کرونا کم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری دانشجو، رییس کالج پرستاری رویال انگلیس در مورد دسترسی برخی پرستاران به تجهیزات تست بیماری کرونا ابراز نگرانی کرد و گفت: - وضعیت نگران کننده درمان در کشور انگلیس نشان می دهد که برخی پرستاران در بخش های درمانی این کشور، برای دسترسی به تجهیزات تست ویروس کرونا مشکل دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری دانشجو، رییس کالج پرستاری رویال انگلیس در مورد دسترسی برخی پرستاران به تجهیزات تست بیماری کرونا ابراز نگرانی کرد و گفت: این وضعیت نگران کننده است که برخی پرستاران، به خصوص آن هایی که تحت سرویس سلامت همگانی نیستند، همچنان برای دسترسی به تجهیزات تست ویروس کرونا مشکل دارند.

به نوشته پایگاه ایندیپندنت ، کارکنان بخش درمانی در انگلیس که تحت سرویس سلامت همگان این کشور نیستند نسبت به همکاران خود در این سرویس، دسترسی سختی به تجهیزات آزمایشی ویروس کرونا دارند.

بر اساس نتیجه یک نظر سنجی که از سوی کالج پرستاری رویال انگلیس از 22 هزار نیروی درمانی و بهداشتی این کشور به عمل آمده است، 44 درصد از این پرستاران نمی دانستند که چطور به تجهیزات تست کرونا دسترسی داشته باشند، در حالی که 76 درصد نیز گفتند به آن ها هیچ نوع تجهیزات تستی ارائه نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی کارکنان درمانی انگلیس به تجهیزات تست کرونا کم است

دسترسی کارکنان درمانی انگلیس به تجهیزات تست کرونا کم است