مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 07:052020-05-04سياسي

اجرای طرح ملی « راهکار » در کانون های مساجد هرمزگان


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان گفت: طرح ملی «راهکار» در هزار و 37 کانون فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان اجرا می شود.

- بندرعباس - مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان گفت: طرح ملی راهکار در هزار و 37 کانون فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان اجرا می شود.

حجت الاسلام احمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: این طرح با هدف ایجاد و تقویت نهضت خدمت رسانی، تقویت بنیه ایمان، همدلی، کار و ایثار در محیط خانواده و محله با استفاده از ظرفیت های خودجوش و داوطلبانه مردمی با محوریت کانون های مسجد اجرا می شود.

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد با محوریت امام جماعت و همراهی هیئت امنا و سایر تشکل های محله با رویکردهای اعتماد سازی، شبکه سازی و جریان سازی حرکتی جهادی به منظور مواسات و همدلی ملت ایران انجام می دهند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان عنوان کرد: در این طرح 14 برنامه عملیاتی در قالب 2 بسته برنامه ای، در 4 چهار محور ایمان ، همدلی ، کار و ایثار طراحی شده تا کانون های فرهنگی هنری بتوانند تا زمانی که نماز جماعت در مساجد برقرار نباشد، این برنامه ها را اجرا کنند.

وی با تاکید بر اینکه این طرح در واقع پویش همدلی بچه های مسجد است، افزود: اعضا و مدیران کانون های مساجد و ائمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ملی « راهکار » در کانون های مساجد هرمزگان

اجرای طرح ملی « راهکار » در کانون های مساجد هرمزگان