مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 06:552020-05-04پزشكي

فوت کودک11ساله یاسوجی بر اثر کرونا تکذیب شد/شکایت از سایت ها


فوت کودک 11ساله یاسوجی بر اثر کرونا تکذیب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با طرح یک جوابیه به سایت ها آورده است: خبر فوت کودک 11 ساله به علت کرونا که در بعضی از رسانه ها منتشر شده، صحت ندارد.

بیمار در تاریخ 8 اردیبهشت 1399 با پیشینه بیمای های زمینه ای قلبی و ریوی (C H D)، کانال مشترک دهلیزی بطنی با نقص دیواره دهلیزی بطنی به همراه فشار بسیار شدید شریان های ریوی ناشی از بیماری(sever ph +AVSD ) به همراه یک بیماری ژنتیکی و افزایش آنزیم کبدی در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج بستری که در تاریخ 11 اردیبهشت 99 در بیمارستان شهید دکتر جلیل پذیرش و جواب تست کووید 19 بیمار در تاریخ 12 اردیبهشت 99 منفی اعلام شد.

قابل ذکر است که بیمار نیازمند و وابسته به اکسیژن بود که به علت دارا بودن بیماری زمینه ای قلبی- ریوی از همان روز اول به آی سی یو منتقل و توسط فوق تخصص قلب و عفونی ویزیت و دارو ها تنظیم شدند ولی متأسفانه در تاریخ 14 اردیبهشت 99 بیمار به علت شدت بیماری مزمن قلبی و ریوی درگذشت.

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج حق شکایت را برای خود محفوظ داشته و سایت های منتشر کننده خبر را به جهت تشویش افکار عمومی مورد پیگیری قضایی قرار خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت کودک11ساله یاسوجی بر اثر کرونا تکذیب شد/شکایت از سایت ها

فوت کودک11ساله یاسوجی بر اثر کرونا تکذیب شد/شکایت از سایت ها