مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 06:402020-05-04سياسي

خلق یک حماسه صنفی دروغین توسط کانون وکلا+مستندات


کانون وکلای دادگستری در یک گزارش غیرواقعی از«بزرگترین هشدار تاریخی جامعه وکلا» خبردادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس، پس از اقدام اخیر معاونت حقوقی قوه قضاییه جهت نظر خواهی پیرامون پیش نویس آیین نامه اصلاحی لایحه استقلال کانون وکلا، کمپینی از طرف کانون وکلای دادگستری در کانال تلگرامی ایجاد و از وکلا خواسته شد که با عضویت در گروه مورد نظر با دادن اسم و شماره پروانه خود، مخالفت خود را با تصویب این لایحه اعلام کنند.

در ابتدا اخبار حاکی از یک وحدت بی نظیر از تعداد وکلا امضاکننده در این گروه تلگرامی بود، اما در سنجش ادعای صورت گرفته، هویت اعضا، نحوه عضویت ، اسم و شماره پروانه منطبق با اکانت تلگرامی شان رصد شد که نتایجی به صورت تصادفی به دست آمد، که قابل توجه است.

یکی از مواردی که از میزان اعتبار این کمپین می کاهد امکان دادن مشخصات وکلا بدون حضور خودشان در گروه است و در موارد زیادی مشاهده شد که افرادی با هویت های بعضا نامعلوم اقدام به دادن حداقل 20 نفر از وکلا و شماره پروانه آن ها در گروه می کنند و اسامی آن ها نیز در لیست افراد گنجانده می شود.

  همانطور که می دانید اسم و شماره پروانه وکلا در سایت کانون و مرکز و یا تابلو هایشان در خیابان ها موجود است و در صورتی می توانیم بر این اقدام صحه بگذاریم که خود، با هوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلق یک حماسه صنفی دروغین توسط کانون وکلا+مستندات

خلق یک حماسه صنفی دروغین توسط کانون وکلا+مستندات