مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 06:202020-05-04سياسي

ایمیدرو مسئول تمامی اتفافات افتاده در معدن آلبلاغ است


ایمیدرو مسئول تمام اتفاقاتی است که در معدن آلبلاغ در اسفراین افتاده است.

- ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: ایمیدرو مسئول تمام اتفاقاتی است که در معدن آلبلاغ در اسفراین افتاده است.

محمد علی شجاعی در جلسه شورای معادن که در 15 اردیبهشت در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه موضوع پی جویی و اکتشاف در معدن آلبلاغ توسط ایمیدرو مربوط به سفر رییس جمهور به این استان در تیرماه سال گذشته بوده است، اظهارکرد: ایمیدرو به هیچ وجه به مسئولیت خود در رابطه با این مصوبه عمل نکرده است و مسئولیت های خود را در مقابل مردم شهرستان اسفراین انجام نداده است.

وی افزود: ایمیدرو در ابتدا متوجه مسئولیت خود نبوده است و استان تلاش های بسیاری را انجام داده است که آن ها را متوجه مسئولیتشان در این منطقه کند.

شجاعی ادامه داد: نامه معاون وزیر صمت مبنی بر اینکه ایمیدرو از چه تاریخی فعالیت خود را در معدن آبلاغ انجام دهد، وجود دارد اما باز هم کار از طرف آن ها انجام نشد.

وی تصریح کرد: مسئولیتی بر عهده آلومینیای جاجرم نیز گذاشته شده بود تا تونل های ایجاد شده توسط حفاران غیرمجاز در معدن مذکور مسدود شود نیز این امر اجرایی نشد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه حدود 11 ماه از این توافق می گذرد اما تعداد فوتی ها رو به افزایش است و به تعهدها ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمیدرو مسئول تمامی اتفافات افتاده در معدن آلبلاغ است

ایمیدرو مسئول تمامی اتفافات افتاده در معدن آلبلاغ است