مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 06:102020-05-04پزشكي

طرح های اجرایی کانون خیریه دانشجویی نهال در بحران کرونا


کانون خیریه دانشجویی نهال که به همت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران به فعالیت می پردازد، به عنوان یک نهاد فعال در کمک به نیازمندان استان مازندران در این شرایط حاد نیز نیازهای بهداشتی و غذایی را پیگیری کرده است .

- ایسنا/مازندران کانون خیریه دانشجویی نهال که به همت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران به فعالیت می پردازد، به عنوان یک نهاد فعال در کمک به نیازمندان استان مازندران در این شرایط حاد نیز نیازهای بهداشتی و غذایی را پیگیری کرده است .

از ابتدای شروع بحران کرونا تاکنون، کانون خیریه نهال به 350 خانواده نیازمند (حدود 1300 نفر) پک های بهداشتی و غذایی تقدیم کرده و آموزش های لازم برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا نیز به این خانواده ها داده شد.

با همت جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران؛ کانون خیریه نهال در اسفند سال 1393 با محوریت حمایت از کودکان کار و کودکان بد سرپرست تاسیس شد و این کانون تاکنون توانسته است با همراهی نیکوکاران عزیز، فرهنگ کار خیر را بین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گسترش داده و در جهت رفع نیازهای مستمندان شناسایی شده استان مازندران گام های موثری بردارد.

گفتنی ست که در سال 98 و در مراسم نهمین دوره آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران از کانون خیریه نهال به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های اجرایی کانون خیریه دانشجویی نهال در بحران کرونا

طرح های اجرایی کانون خیریه دانشجویی نهال در بحران کرونا