موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق بازنشستگان - افزايش حقوق - تأمين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان تأمين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حجت الاسلام والمسلمين - همسان سازي حقوق - ارتش رژيم صهيونيستي - جوايز موسيقي گرمي - خدمات شهري شهرداري همدان - رييس كميته اسراي يمن - سردار بزرگ - پزشك تراكتور - مقابله با بحران - شوهر ايده آل - بيمه بيكاري - سقوط به دسته اول - ميراث هاي جهاني - پروژه نفوذ - سينماي غرب اصفهان - هيات نظارت بر نمايندگان

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 05:062020-05-04ورزشي

بازی هایی هیجان انگیز بدون نیاز به وسیله!


این روزها که با تعطیلی بسیاری از مکان ها مجبور به گذراندن بخشی زیادی از اوقات در خانه هستیم، سرگرم کردن بچه ها به نوعی هنرمندی محسوب می شود! - در بیرون از خانه همیشه آماده باش و خستگی ناپذیر هستند.

به عنوان پدر و مادر باید در این شرایط حامی بچه ها باشیم و به آن ها قوت قلب بدهیم و سعی کنیم سرگرمی های خلاقانه ای برای بازی در محیط خانه برای آن ها فراهم کنیم.

در این پرونده قصد داریم سرگرمی های بی دردسری را معرفی کنیم که به راحتی در محیط خانه و با هر آن چه در خانه داریم قابل اجراست، تا برای چند ساعتی سر بچه ها را گرم کنیم و لحظات لذت بخشی را برای ایجاد روحیه و نشاط در آن ها به وجود آوریم بروید به جست وجوی گنج بازی پیداکردن گنج از روی نقشه را بچه ها دوست دارند.

یک بازی تحرکی که به رشد ذهنی و جسمی کودک کمک می کند و به خاطر دنبال کردن نشانه ها باعث افزایش دقت می شود.

ابتدا نقشه ساده خانه شامل اتاق ها، راهروها، آشپزخانه و برخی از وسایل مهم خانه مثل مبل و تخت و.

را با کمی چاشنی معماگونه بکشید.

وسیله یا اسباب بازی را در نقطه ای از خانه مخفی کنید و حدود محل آن را در نقشه با علامت مشخص کنید.

همچنین می توانید یک سری نشانه و سرنخ در جاهای مختلف خانه پنهان کنید، در هر نشانه آدرس نشانه بعدی را قرار دهید تا کودک در نهایت به جایزه خود که همان گنج با ارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی هایی هیجان انگیز بدون نیاز به وسیله!

بازی هایی هیجان انگیز بدون نیاز به وسیله!