مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 04:452020-05-04سياسي

از ماجرای جا ماندن دوربین در میدان جنگ تا ثبت لحظات شهادت


آیین شب خاطره 20 حوزه هنری آذربایجان شرقی با موضوع نقش هنر و هنرمندان در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به صورت مجازی برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی آیین شب خاطره 20 حوزه هنری آذربایجان شرقی با موضوع نقش هنر و هنرمندان در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به صورت مجازی برگزار شد.

در این آیین حاج بهزاد پروین قدس عکاس دوران هشت سال دفاع مقدس، معصومه جعفرزاده نویسنده کتاب سرای انقلاب و سرتیپ خلبان سمندریان صاحب کتاب شش و 30 دقیقه خاطره گویی کردند.

حاج بهزاد پروین قدس با اشاره به خاطرات دوران دفاع مقدس می گوید: در کنار کسوت رزمندگی ام به عنوان بسیجی با کارهای هنری از جمله نقاشی، نویسندگی و طراحی عجین بودم و خاطرات روزشمار را در جنگ می نوشتم؛ در ابتدا با دوربین فیلمبرداری سوپر هشت فیلم برداری و عکاسی می کردم.

شاخصه ی اصلی ام عکاسی بود و قریب به اتفاق در هر عملیاتی که رهسپار جبهه می شدم یک دوربین عکاسی با خود به همراه می بردم و تصاویر بسیار زیادی را از تمامی لحظات جنگ ثبت کنم.

این عکاس دوران هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه در هر کدام از عملیات خاطرات خاصی داشتیم، اظهار می کند: در یکی از عملیات ها در حال مصاحبه بودیم که بمباران رخ داد و من خواستم مصاحبه قطع نشود و همزمان از آن حالت ها عکاسی کردم؛ حتی یک جای دیگر که عراقی ها آتش باران کرده بودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ماجرای جا ماندن دوربین در میدان جنگ تا ثبت لحظات شهادت

از ماجرای جا ماندن دوربین در میدان جنگ تا ثبت لحظات شهادت