مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 04:262020-05-04سياسي

توافق وزرای احمدی نژاد بر سر ریاست مجلس یازدهم


الآن هیچ شخصی رسماً کاندیدا نیست و کاندیداتوری باید در صحن صورت بگیرد؛ هر 276 نماینده می توانند در صحن کاندیدا شوند و شانس خود را برای خدمت و مسئولیت بیشتر بیازمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ شمس الدین حسینی، وزیر اقتصاد دولت نهم و دهم گفت: از آنجایی که اولویت و مطالبه اصلی مردم، مشکلات اقتصادی است و تعدادی از منتخبان تأکید داشته اند که باید به مسائل اقتصادی مردم بپردازیم، من کاندیدا خواهم شد چون فکر می کنم مجلس باید با اولویت و نگاه اقتصادی اداره و مدیریت شود.

شمس الدین حسینی، وزیر اقتصاد دولت نهم و دهم و منتخب مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس یازدهم در خصوص جلسه ای که هفته گذشته با حضور هفت نفر از منتخبان مجلس یازدهم برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر مجلس 276 نماینده دارد که این 276 نفر برای مجلس تصمیم گیری می کنند و هیچ اقلیتی در داخل مجلس و هیچ مجمعی بیرون مجلس در خصوص تشکیل ارکان مجلس نمی تواند تصمیم بگیرد.

وی با بیان اینکه در بین نمایندگان، نماینده تر نداریم، گفت: در ادوار گذشته مجلس نه تنها نماینده تر داشتیم، بلکه نماینده ترین هم داشتیم اما بنا است که در این دوره هیچ شخصی نماینده تر نباشد، بر همین اساس همه نماینده ها با یکدیگر برابرند و تمامی تصمیمات در صحن مجلس اتخاذ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق وزرای احمدی نژاد بر سر ریاست مجلس یازدهم

توافق وزرای احمدی نژاد بر سر ریاست مجلس یازدهم