مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 04:262020-05-04اقتصادي

2 واحد صنفی تهیه و توزیع غذا در کاشان تعطیل شد


مدیر مرکز بهداشت شهرستان کاشان گفت: دو واحد صنفی تهیه و توزیع غذا در کاشان به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی ابلاغ شده بسته شد.

- مسعود دهقانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به پخش اخباری مبنی بر تعطیلی رستوران ها، سفره خانه، چلوکبابی و کافه تریا از تاریخ 10 اردیبهشت تا اطلاع ثانوی اظهار داشت: این موضوع صحت ندارد و به هیچ عنوان از طرف ستاد شهرستانی مقابله با کرونا ابلاغ نشده و این واحدهای صنفی می توانند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و ارائه خدمات به صورت بیرون بر فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه این واحدهای صنفی به هیچ عنوان حق پذیرش مشتری برای پذیرایی در واحد صنفی خود را تا اطلاع ثانوی ندارند، ابراز داشت: در حدود 10 روز پیش سوءتفاهمی پیش آمده بود که این اصناف می توانند علاوه بر قضای بیرون بر از مشتریان خود در واحد صنفی هم پذیرایی کنند.

مدیر مرکز بهداشت شهرستان کاشان با اشاره به اینکه بازرسان این مرکز با حضور در برخی از این واحدهای صنفی و تذکر لسانی و پنج تذکر کتبی به آنها خواستار ارائه خدمات فقط به صورت بیرون بر شدند، تصریح کرد: تعداد اندکی از این واحدهای صنفی دستورالعمل ابلاغ شده را رعایت نکردند.

وی افزود: در نهایت دو واحد صنفی تهیه و توزیع غذا که علاوه بر ارائه خدمات به صورت بیرون بر از مشتریان در واحد صنفی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 واحد صنفی تهیه و توزیع غذا در کاشان تعطیل شد

2 واحد صنفی تهیه و توزیع غذا در کاشان تعطیل شد