مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 03:562020-05-04حوادث

زمین خواران گیلان امان نمی یابند


ساسان کفایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : در روزهای اخیر یک هکتار از اراضی منطقه حفاظت شده سیاه درویشان شهرستان صومعه سرا و هفت هزار متر مربع از اراضی ملی تالاب جوکندان تالش توسط نیروهای یگان حفاظت این اداره کل از دست زمین خواران رفع تصرف شد.

وی هشدار داد: هیچ گونه اجازه سوء استفاده از شرایط کرونایی به متخلفان زیست محیطی در استان داده نخواهد شد و هر گونه اقدام به تخریب، تسطیح یا آتش زدن عمدی نیزارهای تالاب از چشم یگان حفاظت محیط زیست، پنهان نمی ماند و با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهد شد.

کفایی با قدردانی از مردم طبیعت دوست گیلان به دلیل نقش انکار ناپذیر آنان در حفظ انفال الهی و همراهی و همدلی با حفاظت محیط زیست گیلان از آنان خواست هر گونه تخریب، تصرف غیر مجاز و تجاوز به عرصه های زیست محیطی را به نزدیکترین پاسگاه یا ادارات حفاظت محیط زیست استان، به منظور پیگیری موضوع و جلوگیری از روند تخریب گزارش دهند.

وی تاکید کرد: اقدامات حفاظتی این یگان با قاطعیت کامل و با همراهی نیروی انتظامی استان و حمایت کامل دستگاه قضایی ادامه خواهد یافت.

مناطق حفاظت شده سیاه درویشان و سیاه کشیم در حوزه جنوب غربی و جنوب تالاب انزلی است و این مناطق طبیعی جایگاه مناسبی برای تخم ریز ماهیان ،مهاجرت پرندگان و لانه گذاری و زادآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین خواران گیلان امان نمی یابند

زمین خواران گیلان امان نمی یابند