مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 13:552020-05-03سياسي

کارهای خیر در حرم اهل بیت(ع) تعطیل بردار نیست


تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با اشاره به آغاز رزمایش همدلی و احسان با محوریت توزیع بسته های غذایی میان نیازمندان گفت: حرم اهل بیت(ع) محل امن و امید مردم است و رسانه های معاند خارجی باید بدانند حرم ها چه تعطیل باشند و چه باز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی در مراسم آغاز رزمایش همدلی و احسان که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: کارهای خیر در حرم اهل بیت(ع) تعطیل بردار نیست.

وی با اشاره به غربت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها در روزهایی کرونایی تصریح کرد: امسال با وجود بسته بودن درب های حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) به علت شرایط پیش آمده، از توجه مردم به این مکان مقدس کاسته نشده است و کارهای خیر در این حرم و دیگر اماکن مقدس نیز تعطیل نمی شود.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ترجیح دادند رزمایش همدلی و احسان از حرم مطهر آغاز شود، گفت: حرم اهل بیت(ع) محل امن و امید مردم است و رسانه های معاند خارجی باید بدانند حرم ها چه تعطیل باشند و چه باز، مردم باب خیر و صراط مستقیم را فراموش نمی کنند.

وی با اشاره به اینکه در ایام رحلت ام المؤمنین حضرت خدیجه(س) و میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام قرار داریم، افزود: این دو شخصیت در سخت ترین شرایط زندگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارهای خیر در حرم اهل بیت(ع) تعطیل بردار نیست

کارهای خیر در حرم اهل بیت(ع) تعطیل بردار نیست