مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 13:002020-05-03سياسي

بانوان در مسیر تحقق اهداف اسلام و انقلاب از حضرت خدیجه(س) الگو بگیرند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان بابیان اینکه حضرت خدیجه (س) از تمام داشته های خود در راه اسلام گذشت، گفت: بانوان در مسیر تحقق اهداف اسلام و انقلاب از حضرت خدیجه(س) الگو بگیرند.

- همدان- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان بابیان اینکه حضرت خدیجه (س) از تمام داشته های خود در راه اسلام گذشت، گفت: بانوان در مسیر تحقق اهداف اسلام و انقلاب از حضرت خدیجه(س) الگو بگیرند.

حجت الاسلام محمد هادی نظیری در گفتگو با خبرنگار مهر با تسلیت سالروز شهادت حضرت خدیجه (س) عنوان کرد: حضرت خدیجه (س) از بانوان برتر اسلام است و جایگاه و قدر و منزلت والایی دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه حضرت خدیجه (س) از تمام جایگاه، آبرو و اعتبار و اموالش در مسیر اعتلای کلمه الله و پیشبرد اهداف اسلام نوپا استفاده کرد و هر آنچه داشت را در راه خدا و برای پیشبرد اسلام گذاشت، گفت: نسل امامت که از زهرای اطهر (ع) است از دامن حضرت خدیجه (س) متولد شده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم بانوان انقلابی و جهاد گر ما نیز همچون حضرت خدیجه (س) دفاع و پشتیبانی و حمایت از مسیر اسلام و انقلاب را تا ظهور منجی عالم بشریت پیش ببرند، گفت: در طول تاریخ هر کجا اتفاقی بلند رخ داده به واسطه حضور یک بانوی مجاهد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان در مسیر تحقق اهداف اسلام و انقلاب از حضرت خدیجه(س) الگو بگیرند

بانوان در مسیر تحقق اهداف اسلام و انقلاب از حضرت خدیجه(س) الگو بگیرند