مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 12:352020-05-03سياسي

بازنگری طرح های روستایی همدان در دستور کار قرار دارد


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی ها نشان می دهد که تبدیل روستاها به مناطق گردشگری، ایجاد زیرساخت های عمرانی و ارائه تسهیلات مناسب به روستاییان باعث مهاجرت معکوس به روستاها شده و باید از این فرصت در راستای تقویت توان اقتصادی .

- ایسنا/همدان نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی ها نشان می دهد که تبدیل روستاها به مناطق گردشگری، ایجاد زیرساخت های عمرانی و ارائه تسهیلات مناسب به روستاییان باعث مهاجرت معکوس به روستاها شده و باید از این فرصت در راستای تقویت توان اقتصادی و توسعه گردشگری استفاده شود.

حمیدرضا حاجی بابایی در جمع خبرنگاران افزود: هم اکنون بازنگری طرح های روستایی در دستور کار قرار دارد و سال گذشته نیز با پیگیری های صورت گرفته شاهد اقدام های اساسی در عمران و آبادانی روستاهای هدف گردشگری در منطقه مرکزی شهر همدان بودیم.

وی اظهار کرد: عملیات اجرایی طرح نهضت آسفالت با 16 میلیارد تومان اعتبار سال گذشته در مسیر روستاهای هدف گردشگری بخش مرکزی همدان انجام شده ضمن اینکه 2113 میلیارد تومان تسهیلات بازسازی خانه های روستایی نیز پرداخت شد.

حاجی بابایی اضافه کرد: همچنین طرح بازنگری در راستای بهسازی مسیرهای گردشگری سداکباتان، امامزاده محسن (ع)، بازگشت مسیر گنجنامه و جاده چشین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری طرح های روستایی همدان در دستور کار قرار دارد

بازنگری طرح های روستایی همدان در دستور کار قرار دارد