مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 11:452020-05-03سياسي

نماینده مجلس: ظرفیت های گردشگری روستاهای همدان بازنگری شود


حمیدرضا حاجی بابایی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بررسی ها نشان می دهد که تبدیل روستاها به مناطق گردشگری، ایجاد زیرساخت های عمرانی و ارایه تسهیلات مناسب به روستاییان باعث مهاجرت معکوس به روستاها شده و باید از این فرصت در راستای تقویت توان اقتصادی و توسعه گردشگری استفاده شود.

وی بیان کرد: هم اکنون بازنگری طرح های روستایی در دستور کار قرار دارد و سال گذشته نیز با پیگیری های صورت گرفته شاهد اقدام های اساسی در عمران و آبادانی روستاهای هدف گردشگری در منطقه مرکزی شهر همدان بودیم.

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی طرح نهضت آسفالت با 16 میلیارد تومان اعتبار سال گذشته در مسیر روستاهای هدف گردشگری بخش مرکزی همدان انجام 2 هزار و 113 میلیارد تومان تسهیلات بازسازی خانه های روستایی نیز پرداخت شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همچنین طرح بازنگری در راستای بهسازی مسیرهای گردشگری سداکباتان، امامزاده محسن (ع)، بازگشت مسیر گنج نامه و جاده چشین انجام شده است.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد طرح های تشویقی در راستای توسعه اشتغال روستایی به ویژه در مناطق هدف گردشگری گفت: بهره مندی از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در حوزه های مختلف گردشگری و اقتصادی به ویژه ایجاد خانه های بوم گردی، صنایع تبدیلی کشاورزی، محصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: ظرفیت های گردشگری روستاهای همدان بازنگری شود

نماینده مجلس: ظرفیت های گردشگری روستاهای همدان بازنگری شود