مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 10:352020-05-03اقتصادي

بیش از 37 میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای کردستان


فرمانده مرزبانی کردستان از کشف بیش از 37 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق، طی فروردین ماه توسط مرزبانان این استان خبر داد.

- ایسنا/کردستان فرمانده مرزبانی کردستان از کشف بیش از 37 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق، طی فروردین ماه توسط مرزبانان این استان خبر داد.

سردارعلیرضا مرزبانی امروز(14 اردیبهشت) در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای کنترل و رصد مرزهای استان، مرزبانان در فروردین ماه سال جاری در چند مأموریت اطلاعاتی و عملیاتی، 13 هزار و 400 پاکت سیگارت خارجی و 22 دستگاه تلفن همراه هوشمند را کشف و 693 رأس احشام را مهار و توقیف کردند.

وی در ادامه به کشف 103 هزار و 632 لیتر مواد سوختی در بازرسی از محموله های مرزی در ماه اخیر اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه خروج مواد سوختی از کشور موجب اختلال در نظام اقتصادی می شود، مرزبانان با شدت با قاچاق کالا و سوخت برخورد می کنند.

این مقام ارشد در مرزبانی کردستان عنوان کرد: همچنین در عملیات های دیگری چهار هزار و 850 عدد ماسک فیلتردار و یک هزار و 600 ثوب البسه بیمارستانی نیز کشف شد.

فرمانده مرزبانی کردستان تصریح کرد: در این عملیات های منسجم 30 قاچاقچی و عابر غیر مجاز دستگیر و 13 دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 37 میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای کردستان

بیش از 37 میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای کردستان