مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 10:062020-05-03سياسي

تبدیل روستاها به مناطق گردشگری مهاجرت معکوس را رقم زده است


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: تبدیل روستاها به مناطق گردشگری، ایجاد زیرساخت های عمرانی و ارائه تسهیلات مناسب به روستاییان باعث مهاجرت معکوس به روستاها شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا حاجی بابایی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بررسی ها نشان می دهد تبدیل روستاها به مناطق گردشگری، ایجاد زیرساخت های عمرانی و ارائه تسهیلات مناسب به روستاییان باعث مهاجرت معکوس به روستاها شده گفت: باید از این فرصت در راستای تقویت توان اقتصادی و توسعه گردشگری استفاده شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون بازنگری طرح های روستایی در دستور کار قرار دارد، گفت: سال گذشته نیز با پیگیری های صورت گرفته شاهد اقدام های اساسی در عمران و آبادانی روستاهای هدف گردشگری در منطقه مرکزی شهر همدان بودیم.

حاجی بابایی گفت: عملیات اجرایی طرح نهضت آسفالت با 16 میلیارد تومان اعتبار سال گذشته در مسیر روستاهای هدف گردشگری بخش مرکزی همدان انجام شده ضمن اینکه 2 هزار و 113 میلیارد تومان تسهیلات بازسازی خانه های روستایی نیز پرداخت شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از اجرای طرح بازنگری در راستای بهسازی مسیرهای گردشگری سداکباتان، امامزاده محسن (ع)، بازگشت مسیر گنج نامه و جاده چشین خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل روستاها به مناطق گردشگری مهاجرت معکوس را رقم زده است

تبدیل روستاها به مناطق گردشگری مهاجرت معکوس را رقم زده است