مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 10:002020-05-03سياسي

مناطق گردشگری نهاوند تعطیل است/اعمال محدودیت تردد در سراب ها


فرماندار نهاوند با تاکید بر اینکه مناطق گردشگری شهرستان نهاوند همچنان تعطیل است و آمادگی پذیرایی از گردشگران وجود ندارد، گفت: بخشداران برای ورودی سراب ها محدودیت 100درصدی ایجاد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراد ناصری ظهر یکشنبه در جلسه رزمایش کمک مومنانه و قرارگاه زیستی ضمن تقدیر از سپاه، دستگاه های اجرایی و خدماتی و دست اندرکاران پویش مردمی برای شناسایی 6 هزار خانوار نیازمند، بیان کرد: منویات مقام معظم رهبری در نهاوند به مرحله اجرا رسید ولی برای بهتر تحقق یافتن این مهم به همدلی بیشتری نیازمندیم.

وی به مشکلات تاکسی داران اشاره کرد و گفت: در حالی که هنوز افزایش نرخ کرایه صورت نگرفته و تعرفه جدید مصوب نشده اما شاهد افزایش 50 درصدی کرایه ها توسط تاکسی داران هستیم که این امر نشان دهنده آن است که نظارت دقیقی صورت نگرفته است.

ناصری به حضور عشایر در نهاوند اشاره کرد و گفت: منابع طبیعی باید چهارچوبی برای ساماندهی عشایر داشته باشد تا سلامت مردم را به خطر نیندازد.

فرماندار نهاوند با تاکید بر اینکه مناطق گردشگری شهرستان نهاوند همچنان تعطیل است و آمادگی پذیرایی از گردشگران وجود ندارد، گفت: بخشداران برای ورودی سراب ها محدودیت 100 درصدی ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق گردشگری نهاوند تعطیل است/اعمال محدودیت تردد در سراب ها

مناطق گردشگری نهاوند تعطیل است/اعمال محدودیت تردد در سراب ها