مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 09:562020-05-03اقتصادي

واگذاری زمین به صنوف آلاینده ایلام آغاز شد


اقبال اسماعیلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکنون صنف هایی از قبیل جوشکاری، کابینت فلزی، کانال کولر، درب و پنجره آلومینیومی، درب و پنجره پی وی سی و درودگران با حضور در شرکت شهرک های صنعتی استان برای استقرار در این ناحیه ثبت نام کرده اند.

وی افزود: همچنین از امروز تا چند روز آینده واگذاری زمین به 35 نفر از جوشکارهای فعال این صنف انجام می شود.

اسماعیلی با بیان اینکه ناحیه صنفی ایلام به مساحت 13 هکتار به بهره برداری رسیده است، یادآور شد: 450 واحد در این ناحیه پیش بینی شده است که تاکنون 270 نفر ثبت نام و آماده دریافت زمین هستند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام تاکید کرد: انتقال این اصناف با اولویت جوشکاران، آلومینیوم سازان، کابینت کاران و درودگران است که با توجه به ضعیف بودن این قشر از نظر اقتصادی، قیمت زمین واگذاری با حداقل در نظر گرفته می شود.

اسماعیلی تاکید کرد: انتقال صنوف آلاینده و مزاحم باعث ارتقاء سیمای شهر، ایجاد کارگاه های تخصصی، تسهیل در کسب و کار و توجه جدی و زیربنایی به بهداشت عمومی، صنفی و اجتماعی می شود.

وی یادآور شد: مزیت انتقال صنوف مزاحم و آلاینده به شهرک های صنفی علاوه بر بازگشت آرامش به شهر و زیبا سازی آن، موجب روان سازی ترافیک، کاهش حجم مراجعات روزمره مردم به مرکز شهر و نقاط پر تردد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری زمین به صنوف آلاینده ایلام آغاز شد

واگذاری زمین به صنوف آلاینده ایلام آغاز شد