مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 09:162020-05-03اقتصادي

بهره برداری از 6 ساختمان جدید اورژانس همدان در سال جاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حبیب معصومی در جمع خبرنگاران از احداث 6 ساختمان جدید اورژانس در استان همدان خبر داد و افزود: 3 مورد از این ساختمان ها در نیمه نخست امسال بهره برداری می شود و 3 ساختمان دیگر در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی بابیان اینکه ساختمان جدید مرکز پیام و 6 پایگاه جدید اورژانس در صالح آباد، آزادراه همدان ساوه، جربانلو و فرسفج تویسرکان آماده افتتاح است و بعد از ماه رمضان بهره برداری می شود، گفت: ظرفیت آمبولانس های بدون کمک اورژانس همدان به 11 آمبولانس افزایش یافته است.

معصومی با بیان اینکه امسال یک هزار دستگاه تویوتا در واحدهای اورژانس استان ها توزیع می شود که تعدادی نیز سهم استان همدان خواهد بود به مأموریت های اورژانس هوایی استان همدان اشاره کرد و گفت: تاکنون 331 مأموریت هوایی توسط اورژانس انجام و تاکنون 15 پد بالگرد راه اندازی شده که بخشی از آنها توسط خیرین ایجاد شده است.

وی خاطرنشان کرد: حدود 80 تا 90 درصد بالگردهای اورژانس در سطح کشور متعلق به دیگر ارگان هاست و وزارت بهداشت مالکیت ندارد و در تعدادی از روزها به دلیل شرایط جوی قادر به پرواز نخواهند بود همچنین هزینه بر بودن هر مأموریت امکان برقراری پرواز در هر شرایطی را فراهم نمی آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 6 ساختمان جدید اورژانس همدان در سال جاری

بهره برداری از 6 ساختمان جدید اورژانس همدان در سال جاری