مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 08:162020-05-03دانش

فراهم سازی مقدمات پلاسما درمانی در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جواد آقازاده، رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: اخذ پلاسمای افرادی که دارای شرایط لازم بوده و یک ماه از مدت بهبودی آن ها می گذرد، - رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: اخذ پلاسمای افرادی که دارای شرایط لازم بوده و یک ماه از مدت بهبودی آن ها می گذرد، در استان آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جواد آقازاده، رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: اخذ پلاسمای افرادی که دارای شرایط لازم بوده و یک ماه از مدت بهبودی آن ها می گذرد، در استان آغاز شده است.

آقازاده بیان کرد: این مطالعه در مرحله کار آزمایی بالینی بوده و پس از تصویب در حوزه تحقیقات دانشگاه و اخذ مجوز های لازم به مرحله اجرا درمی آید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی تصریح کرد: در فرایند پلاسمادرمانی، پلاسمای افرادی که به بیماری کرونا مبتلا شده و بهبود یافته اند، برای درمان بیماران حاد کرونایی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی گفت: متخصصین دانشگاه علوم پزشکی ارومیه توانایی انجام تحقیقات کارآزمایی بالینی پلاسما درمانی را داشته و دانشگاه نیز امکانات و تجهیزات مورد نیاز آن را فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم سازی مقدمات پلاسما درمانی در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

فراهم سازی مقدمات پلاسما درمانی در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه