مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 08:152020-05-03سياسي

آگهی فاتحه خوانی مجازی در بهشت زهرا(س) صحت ندارد


مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: آگهی های فاتحه خوانی مجازی در بهشت زهرا به این شکل و گستردگی که در فضای مجازی منتشر شده به هیچ وجه صحیح نیست.

- مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: آگهی های فاتحه خوانی مجازی در بهشت زهرا به این شکل و گستردگی که در فضای مجازی منتشر شده به هیچ وجه صحیح نیست.

سعید خال در گفت وگو با ایسنا، در تشریح موضوع فاتحه خوانی به سبک مجازی گفت: آگهی فاتحه خوانی مجازی در بهشت زهرا(س) صحت ندارد؛ آگهی فاتحه خوانی مجازی در بهشت زهرا(س) به این شکل و گستردگی که در فضای مجازی منتشر شده به هیچ وجه صحیح نیست و این خبر مربوط به سال گذشته بوده و به دلیل همزمانی با شیوع کرونا توسط برخی رسانه ها بازنشر شده است.

وی افزود: تکنولوژی روز و پیشرفت فناوری اطلاعات و تحولات سریع اجتماعی باعث شده که گورستان های سراسر کشور به ویژه سازمان بهشت زهرا (س) طی دو سال اخیر به سمت هوشمندسازی حرکت کنند و اقدامات جدی را در این زمینه انجام دهند.

خال با اشاره به مهم ترین پروژه های هوشمندسازی در بهشت زهرا (س) افزود: نظارت تصویری بر 580 هکتار محوطه سازمان، راه اندازی بزرگ ترین سیستم تردد شمار و راه اندازی اپلیکیشن بزرگ برای خدمات رسانی از مهم ترین اقدامات انجام شده در راستای هوشمندسازی بهشت زهرا(س) تهران به شمار می روند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگهی فاتحه خوانی مجازی در بهشت زهرا(س) صحت ندارد

آگهی فاتحه خوانی مجازی در بهشت زهرا(س) صحت ندارد