مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 08:002020-05-03اقتصادي

تعطیلی پنج شنبه ها موثر بر توسعه مراودات مثلث طلایی گردشگری


استاندار فارس تاثیر تعطیلی پنج شنبه ها در توسعه گردشگری داخلی را قطعی خواند و گفت: این تصمیم می‎تواند قسمتی از هزینه های تحمیل شده بر اقتصاد و صنعت گردشگری از جانب بحران کرونا را جبران و منجر به رونق و دمیدن روح تازه ای به این صنعت شود.

- ایسنا/یزد استاندار فارس تاثیر تعطیلی پنج شنبه ها در توسعه گردشگری داخلی را قطعی خواند و گفت: این تصمیم می‎تواند قسمتی از هزینه های تحمیل شده بر اقتصاد و صنعت گردشگری از جانب بحران کرونا را جبران و منجر به رونق و دمیدن روح تازه ای به این صنعت شود.

عنایت الله رحیمی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اشاره به تاثیر قطعی تعطیلی پنج شنبه ها بر احیای صنعت متضرر گردشگری پس از بحران کرونا، اظهار کرد: این اقدام می تواند به بازار گردشگری داخلی و اقتصاد گردشگری استان فارس در سال جاری به خصوص در شهریورماه بسیار موثر باشد.

وی با تاکید بر این که تعطیلی پنج شنبه ها قطعاً می تواند بر تقویت گردشگری مثلث طلایی گردشگری کشور یعنی استان های فارس، یزد و اصفهان موثر باشد، اضافه کرد: این پیشنهاد که نیازمند مصوبه ی دولت است حتی برای استان های جنوبی کشور در نیمه دوم سال که با گردشگران بیشتری مواجه خواهند شد، تاثیرگذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی پنج شنبه ها موثر بر توسعه مراودات مثلث طلایی گردشگری

تعطیلی پنج شنبه ها موثر بر توسعه مراودات مثلث طلایی گردشگری