مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 07:502020-05-03اقتصادي

حمام تاریخی یعقوبیه امسال به بهره برداری می رسد


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت:  عملیات مرمت حمام تاریخی یعقوبیه در حال حاضر80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان امسال تکمیل می شود.

- ایسنا/اردبیل رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت:  عملیات مرمت حمام تاریخی یعقوبیه در حال حاضر80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان امسال تکمیل می شود.

محمدرضا شایقی صبح امروز، 14 اردیبهشت ماه در بازدید از حمام تاریخی یعقوبیه اردبیل اظهار کرد: عملیات مرمت و بازسازی حمام تاریخی یعقوبیه در حال حاضر بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات اجرایی خود را طی می کند.

وی با اشاره به مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی برای اجرای این پروژه افزود: پس از اتمام عملیات مرمت و بازسازی این مکان تاریخی با کاربری حمام سنتی و رستوران از این مکان تاریخی بهره برداری می شود.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ادامه داد: برای اجرای این پروژه یک میلیارد تومان هزینه شده است که با مشارکت 50 درصدی میراث فرهنگی شاهد اجرای این پروژه هستیم.

شایقی ادامه داد: براساس هدفگذاری های انجام شده مرمت این بنای تاریخی امسال به اتمام رسیده و در هفته دولت امسال شاهد افتتاح و راه اندازی آن خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمام تاریخی یعقوبیه امسال به بهره برداری می رسد

حمام تاریخی یعقوبیه امسال به بهره برداری می رسد