مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 07:362020-05-03سياسي

شهرداری تهران با بسته محرک اقتصادی از بحران عبور خواهد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا؛ سیدحسن رسولی روز یکشنبه در دویست و یازدهمین جلسه شورای شهر تهران، کلیات گزارش 14 ماده لایحه تحرک اقتصادی در شرایط بحرانی ناشی از شیوع ویروس کرونا را تشریح کرد.

وی اظهار داشت: بیماری کرونا خسارت هایی را در سطح جهان ایجاد کرده و با توجه به شرایط پیش آمده رییس جمهور کشورمان نیز جلساتی را در حوزه پیشگیری و مبارزه با این بیماری و تسریع در امور عمومی کشور و چاره جویی برگزار می کند.

رسولی با اشاره به اینکه اداره پایتخت متوجه مجموعه مدیریت شهری است و این مجموعه از همان ابتدای شیوع ویروس کووید19 تاکنون در کنار کادر بهداشت و درمان بوده و تا زمانی که این بحران ادامه داشته باشد، این همکاری ادامه دارد گفت: خود را موظف می دانیم نسبت به اداره شهر در شرایط بحران به گونه ای عمل کنیم که با کمترین آثار و تبعات، امکان زندگی برای شهروندان فراهم کنیم.

عضو شورای تهران عنوان کرد: به موازات اقدامات پیشگیری از آغاز این بحران و ظهور این پدیده جهانی در تعامل نزدیک با شهرداری، کمیسیون های مختلف شورای شهر تهران حتی در ایام تعطیلات جلسات متعددی را برگزار کرد و با این پیش فرض که برای مدیریت مالی و اقتصادی شهر تهران به عنوان نماد جمهوری اسلامی ایران باید تحت تاثیر شکاف عمیق منابع و مصارف، چاره جویی جدی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تهران با بسته محرک اقتصادی از بحران عبور خواهد کرد

شهرداری تهران با بسته محرک اقتصادی از بحران عبور خواهد کرد