مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 07:202020-05-03اقتصادي

اتحادیه ناشران متن نامه بدون پاسخش به آموزش و پرورش را منتشر کرد


رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران متن نامه بدون پاسخ به مسئولان بخش تولید کتاب های درسی درباره تفاهم برای رسیدن به یک سیستم توزیع عادلانه را منتشر کرد.

- ) عنوان داشت ما مشکلی درباره توزیع کتاب درسی توسط کتابفروشی ها نداشتیم و در بخشنامه هم به صراحت آن را اعلام کردیم اما شروطی هم داریم که مهمترینش کاهش سود ناشی از فروش و توزیع کتاب و نیز تعیین وضعیت جغرافیایی توزیع کتابفروشی هاست.

در همین زمینه و به دنبال اظهارات کاظمی، هومان حسن پور رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران اقدام به انتشار نامه ای کرده که در تاریخ 16 بهمن ماه سال قبل خطاب به محمد مهدی کاظمی ارسال شده است و تاکنون بی پاسخ مانده است.

در این نامه ضمن معرفی تمامی کتابفروشان این اتحادیه پیشنهادهایی نیز به منظور بهینه سازی سیستم توزیع کتابهای درسی ارائه شده است.

حسن پور ضمن انتشار تصویر این نامه بی پاسخ درباره برخی اظهارات آقای کاظمی اینگونه توضیح داد: 8 درصد تخفیف قیمت پشت جلد کتاب که دوستان آموزش و پرورش برای تأمین هزینه های توزیع آن پیشنهاد داده اند؛ بدون احتساب هزینه امکانات و نیروی انسانی دولتی است که خود آموزش و پرورش دارد و این مساله جای تأمل دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه ناشران متن نامه بدون پاسخش به آموزش و پرورش را منتشر کرد

اتحادیه ناشران متن نامه بدون پاسخش به آموزش و پرورش را منتشر کرد