مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 07:162020-05-03حوادث

کاهش 6.3 درصدی فوت ناشی از تصادفات در استان فارس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی استان فارس علیرضا دردوچی افزود: با توجه به آمار تلفات سوانح ترافیکی در سال گذشته، یکهزار و 185 نفر بر اثر سوانح ترافیکی جان خود را از دست دادند که از این تعداد 918 نفر مرد و 267 نفر دیگر زن بودند.

وی ادامه داد: همچنین استان فارس با تعداد 21 هزار و 845 نفر مصدوم نسبت به مدت مشابه سال قبل که تعداد مصدومین 25 هزار و 350 نفر بوده با کاهش 8.

13 درصدی تعداد مصدومان روبرو بود.

مدیرکل پزشکی قانونی فارس عنوان کرد: بر خلاف آنچه که به اشتباه در مورد صدر نشینی متوفیات ناشی از حوادث ترافیکی در فارس عنوان می شود، این نکته مهم باید مد نظر قرار گیرد که اعلام تعداد متوفیان حوادث ترافیکی بدون لحاظ کردن سایر فاکتورهای دخیل در این موضوع از جمله طول راههای استان، میزان ترددها و همچنین حجم ناوگان خودرویی استان بعنوان عوامل دخیل در تعیین شاخص واقعی میزان مرگ و میر حوادث ترافیکی صحیح است.

درودچی یادآور شد: در سال 98 تعداد 41 نفر در اثر مسمومیت با قرص برنج جان خود را از دست داده اند که این تعداد در مقایسه با سال 97 که تعداد فوت ناشی از مسمومیت با قرص برنج 48 نفر اعلام شده بود کاهش 5.

14 درصدی را نشان می دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس همچنین گفت: اجساد 69 نفر به دلیل فوت ناشی ازمسمومیت با گاز منواکسیدکربن در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 6.3 درصدی فوت ناشی از تصادفات در استان فارس

کاهش 6.3 درصدی فوت ناشی از تصادفات در استان فارس