مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 07:102020-05-03فرهنگي

حمام تارخی «لتگاه» در استان همدان مرمت می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: فاز اول مرمت بنای تاریخی حمام «لتگاه» واقع در شهرستان بهار از توابع استان همدان آغاز می شود.

- همدان - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: فاز اول مرمت بنای تاریخی حمام لتگاه واقع در شهرستان بهار از توابع استان همدان آغاز می شود.

علی مالمیر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فاز اول مرمت بنای تاریخی حمام لتگاه با اعتبار 500 میلیون ریال آغاز خواهد شد.

وی گفت: حمام لتگاه مربوط به دوره قاجاریه است و در روستایی به همین نام در بخش لالجین شهرستان بهار واقع شده و در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

مالمیر همچنین با بیان اینکه پروژه سفره خانه سنتی در روستای هدف گردشگری ورکانه آماده بهره برداری است، گفت: پروژه سفره خانه سنتی درجه یک روستای هدف گردشگری ورکانه همدان با سرمایه گذاری 21 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان افزود: مراحل ساخت و تجهیز این پروژه که سال 96 مجوز خود را دریافت کرده به اتمام رسیده و صدور پروانه بهره برداری این پروژه در دست اقدام است.

وی با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه افتتاح این پروژه گامی در زمینه معرفی هر چه بیشتر این روستای هدف گردشگری و نیز رونق اقتصادی اهالی این روستا باشد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمام تارخی «لتگاه» در استان همدان مرمت می شود

حمام تارخی «لتگاه» در استان همدان مرمت می شود