مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 07:062020-05-03سياسي

بیش از 15میلیارد ریال زکات در ایرانشهر جمع آوری شد


محمدعلی تراقویی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: زکات جمع آوری شده در ایرانشهر در قالب زکات واجب، مستحبی و فطره بوده که برای برآورده شدن نیازهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 50 نشست آموزشی با حضور روحانیون و مبلغان در خصوص اهمیت پرداخت زکات پارسال در ایرانشهر برگزار شده افزود:علت افزایش زکات تبلیغات موثر در مناطق مختلف با شعار نویسی و یادآوری مردم به این امر الهی بوده است.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) ایرانشهر اظهارداشت: آگاه سازی مردم و فرهنگ سازی پرداخت زکات یکی از مهمترین عواملی است که مردم را به پرداخت این فریضه الهی تشویق می کند.

وی افزود: زکات جمع آوری شده در تامین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد، کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، کمک هزینه درمانی بیماران صعب العلاج و خانواده های نیازمند و پروژه های عمرانی عام المنفعه ایرانشهر هزینه شده است.

تراقویی زکات را در رفع بسیاری از مشکلات فرهنگی و اقتصادی حائز اهمیت دانست و گفت: با دادن زکات بسیاری از مشکلات اقتصادی و فرهنگی برطرف می شود.

وی بیان کرد: در قرآن کریم آمدن زکات در کنار نماز نشانه آن است که رابطه با خداوند متعال از طریق نماز حاصل شده و رابطه با مخلوق خداوند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 15میلیارد ریال زکات در ایرانشهر جمع آوری شد

بیش از 15میلیارد ریال زکات در ایرانشهر جمع آوری شد