مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 07:062020-05-03سياسي

14 ایستگاه طرح دریا در محمودآباد مستقر می شود


فصل شنا در آب های ساحلی دریای مازندران بسته به وضعیت آب و هوایی اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد شروع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز یکشنبه روابط عمومی شهرستان محمودآباد، محمد محتاطی افزود که تاکنون هفت ایستگاه تفریحی دریایی برای فعالیت در ساحل این شهرستان ثبت و برایشان مجوز صادر شد و سه متقاضی نیز برای اخذ مجوز اقدام کرده اند.

وی مهلت ثبت نام برای اخذ مجوز برپایی ایستگاه طرح دریا را تا پایان اردیبهشت ماه جاری اعلام کرد و توضیح داد : برای فصل شناسی سال جاری تمامی چهارچرخ ها و ایستگاه های تفریحات دریایی شامل جت اسکی و سایر شناورها ساماندهی می شوند و طبق هماهنگی های انجام شده با نیروی انتظامی و دریابانی از فعالیت افراد فاقد مجوز جلوگیری و در صورت مشاهده این گونه فعالیت ، شناور و ماشین آلات مربوطه تا پایان تابستان توقیف خواهد شد.

محتاطی همچنین از ممنوعیت فعالیت اسب داران در ساحل محمودآباد خبر داد و گفت که به منظور حفظ پاکیزگی ساحل فعالیت اسب داران ممنوع است و همچنین از ورودد خودروهای شخصی به ساحل نیز جلوگیری خواهد شد.

وی همچنین از اخذ موافقت اولیه 11 نقطه در ساحل محمودآباد به منظور ساخت و راه اندازی اسکله دریایی خبر داد و گفت: نقطه زنی در ساحل و تاییده اولیه ازسوی دستگاههای ذیربط اخذ شده و بزودی موافقت اصولی نقاط مذکور صادر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 ایستگاه طرح دریا در محمودآباد مستقر می شود

14 ایستگاه طرح دریا در محمودآباد مستقر می شود