مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 06:152020-05-03سياسي

1438 اثر در دومین جایزه «جمالزاده»


دبیر ادبی دومین دوره جایزه «جمالزاده» با اشاره به ارسال 1438 اثر به دبیرخانه این جایزه، اقبال خوب از دومین دوره را ناشی از ریل گذاری درست آن در دوره اول می داند.

- دبیر ادبی دومین دوره جایزه جمالزاده با اشاره به ارسال 1438 اثر به دبیرخانه این جایزه، اقبال خوب از دومین دوره را ناشی از ریل گذاری درست آن در دوره اول می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری دومین دوره جایزه جمالزاده، مجید قیصری با بیان این مطلب اظهار کرد: استقبال در اکثر جشنواره های دنیا در دوره اول بسیار خوب است اما در دوره دوم بیشترشان دچار افت حضور می شوند، زیرا کسانی که نتیجه مطلوب شان را در دوره اول نگرفته اند با جشنواره مورد نظر دلخوری و کدورت پیدا می کنند که باعث می شود جشنواره با افت استقبال مواجه شود.

اما اقبال بسیار خوب از جایزه جمالزاده در دوره دوم نشان می دهد این جایزه توانسته روند منطقی خود را در دوره اول طی کرده و در جایگاه مطلوبی قرار گیرد و امیدواریم که این مسیر در دوره دوم ادامه یابد.

او با اشاره به این که اعضای هیات انتخاب جشنواره در حال حاضر مشغول غربالگری داستان ها هستند، افزود: استقبال قابل توجه و حجم بالای آثار رسیده هیات انتخاب و داوری را شگفت زده کرده که امر داوری را سخت و حساس می کند و ما تمام تلاش مان را می کنیم که گزینه های اصلح را انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1438 اثر در دومین جایزه «جمالزاده»

1438 اثر در دومین جایزه «جمالزاده»