مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 05:462020-05-03اقتصادي

نظارت 100 اکیپ بازرسی بر بازار آذربایجان غربی


غلامرضا بابایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اکیپ های بازرسی تمام عملکرد واحدهای صنفی و غیرصنفی را در سطح عرضه، تولید، توزیع و خدمات مورد رصد و پایش قرار می دهند.

وی ادامه داد: در این طرح نظارت بر حسن اجرای تأمین و توزیع کالاهای مورد نیاز مردم در قالب طرح تنظیم بازار و دیگر کالاهای پر مصرف با قیمت های مصوب دولتی با استفاده از تمام ظرفیت های بازرسان سازمان و اتاق اصناف استان اجرا می شود.

وی تأکید کرد: در طول مدت اجرای این طرح نظارت بر فروش های فوق العاده اعم از اصناف و فروشگاه های زنجیره ای، کنترل و پایش وضعیت عرضه و قیمت اقلام اولویت دار به خصوص اقلامی نظیر شکر، برنج و روغن که دارای قیمت مصوب است، تشدید خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به حد کافی تأمین شده و در فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی مصرف ها برای استفاده عموم مردم با نرخ و قیمت مصوب دولتی در حال توزیع است.

بابایی تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه توزیع خارج از شبکه کالاهای اساسی با متخلفان مطابق قانون و به صورت جدی برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: هم وطنان در صورت مشاهده هرگونه افزایش قیمت سرخود و نامتعارف، احتکار، گرانفروشی، کم فروشی، عدم ارائه کالا در واحدهای صنفی، توزیعی و خدماتی را از طریق س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت 100 اکیپ بازرسی بر بازار آذربایجان غربی

نظارت 100 اکیپ بازرسی بر بازار آذربایجان غربی