مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 05:272020-05-03اقتصادي

مهلت تخفیف عوارض شهرداری مهاباد تا پایان اردیبهشت تمدید شد


کامران فاتح روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به مشکلات به وجود آمده به دلیل شیوع بیماری کرونا بخش زیادی از شهروندان موفق به پرداخت عوارض شهری نشده اند که بر این اساس به منظور تسهیل و جبران زمان از دست رفته و مشارکت شهروندان در پرداخت به موقع عوارض، اعلام کاهش هزینه ها و عوارض ساختمانی با مصوبه شورای شهر تا پایان اردیبهشت ماه تمدید شد.

وی ادامه داد: شهروندان تا اتمام مدت باقی مانده فرصت دارند برای بهره مندی از این تخفیف به صورت تدریجی به شهرداری مراجعه و از ازدحام غیرضروی به این منظور اجتناب کنند.

وی با بیان اینکه این تصمیم براساس مصوبه شورای شهر اتخاذ شده است، اضافه کرد: در این مدت، شهرداری مهاباد در بهای عوارض شهری هیچگونه افزایش قیمتی نخواهد داشت.

شهردار مهاباد بیان کرد: شهروندان فرصت کافی برای استفاده از مزایای تخفیف عوارض شهرداری را در اختیار دارند و از آنها می خواهیم تا حد امکان از ازدحام در شهرداری برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا خودداری کنند.

فاتح اظهار داشت: افرادی که تمام هزینه های مربوط به صدور پروانه ساختمانی، گواهی عدم خلاف، پایان کار و تفکیک در حد مجاز (بدون احتساب جرایم کمیسیون ماده 100) را تسویه کنند، از تخفیف 20 درصدی بهره مند شده و همچنین آن دسته از شهروندانی که نسبت به پرداخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت تخفیف عوارض شهرداری مهاباد تا پایان اردیبهشت تمدید شد

مهلت تخفیف عوارض شهرداری مهاباد تا پایان اردیبهشت تمدید شد