مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 04:102020-05-03اقتصادي

338 تخلف صنفی و غیرصنفی در سطح بازارهای کردستان کشف شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از اول فروردین تا 12 اردیبهشت ماه سال جاری 338 مورد تخلف صنفی و غیرصنفی در کردستان کشف و منجر به تشکیل پرونده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، محمد دره وزمی اظهار داشت: از یکم فروردین ماه تا 12 اردیبهشت ماه سال جاری در مجموع 11 هزار و 93 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار استان صورت گرفته است.

وی با بیان کشف 338 مورد تخلف در این بازرسی ها کشف شده است، افزود: در این رابطه 273 فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است که در این پرونده ها در مجموع 13 میلیارد و 245 میلیون و 622 هزار 983 ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

دره وزمی یادآور شد: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان های استان 574 مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آنها 96 مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی بیان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و غیره، مراتب را با شماره تلفن 124 در میان گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

338 تخلف صنفی و غیرصنفی در سطح بازارهای کردستان کشف شد

338 تخلف صنفی و غیرصنفی در سطح بازارهای کردستان کشف شد