مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 03:552020-05-03اقتصادي

تردید زائران از تشرف به حج 99 موجب اعلام اولویت های جدید شد


با توجه به خالی بودن ظرفیت کاروان های حج تمتع 99، اولویت های ذخیره جدیدی اعلام شد و دارندگان فیش حج تمتع تا شهریور 86 برای ثبت نام در کاروان های باقی مانده فراخوانده شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، با وجود اینکه کمتر از دو ماه تا آغاز عملیات حج تمتع سال جاری باقی مانده است، همچنان حدود 25 درصد ظرفیت کاروان های حج تمتع 99 خالی است.

آغاز نام نویسی حج 99 از 9 اسفند این امر در حالی است که نام نویسی اولویت های حج تمتع از نهم اسفندماه آغاز شد؛ به طوری که ودیعه گذاران تا پایان فروردین 86 به عنوان زائر اصلی مشمول تشرف به حج تمتع بودند.

ثبت نام اولین اولویت ذخیره حج 21 اسفند آغاز شد همچنین از 21 اسفندماه اولویت دیگری برای زائران ذخیره حج تمتع 99 اعلام شد و بر اساس آن دارندگان فیش حج تمتع تا نیمه اردیبهشت 86 برای ثبت نام در کاروان های حج 99 به عنوان زائر ذخیره فراخوانده شدند.

تا پایان سال گذشته حدود 55 درصد ظرفیت کاروان های حج تمتع تکمیل شد، اما امسال با فراگیر شدن ویروس کرونا و اعلام سعودی ها برای عدم برنامه ریزی حج از سوی کشورهای اسلامی، بسیاری از افراد که هنوز برای ثبت نام مردد بودند، از نام نویسی در کاروان ها منصرف شدند.

خالی بودن ظرفیت کاروان ها و اعلام دومین اولویت ذخیره حج بر همین اساس، بسیاری از ظرفیت کاروان ها خالی بود؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردید زائران از تشرف به حج 99 موجب اعلام اولویت های جدید شد

تردید زائران از تشرف به حج 99 موجب اعلام اولویت های جدید شد