مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 17:062020-05-02سياسي

مشکلات رانندگان حمل ونقل شهری در محمدیه بررسی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، عصر شنبه در مراسمی با حضور یحیی رحیم لو شهردار و اعضای شورای سازمان حمل و نقل محمدیه، سرپرست سازمان حمل نقل و رانندگان و مسئولان ناوگان حمل ونقل محمدیه، اتوبوسرانی، مینی بوسرانی، تاکسی رانی مشکلات رانندگان مورد بررسی قرار گرفت.

یحیی رحیم لو در این نشست گفت: ناوگان حمل ونقل نقش مهمی در جابجایی مسافر دارد و باید نیازها و مشکلات این بخش مورد بررسی قرار گرفته و چالش های این حوزه برطرف شود.

شهردار محمدیه با اشاره به پیامدهای ویروس کرونا بر زندگی و معیشت رانندگان تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا در کشور در تمامی بخش آسیب فراوانی وارد کرده و در بخش حمل و نقل چالش ها بیشتر است.

رحیم لو مشکل عوارضی و پرداخت عوارض از سوی رانندگان و ساکنین محمدیه و مهرگان را از عمده مشکلات این منطقه دانست و یادآور شد: یکی از دغدغه های اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه و شهرداری رسیدگی به مشکلات رانندگان است که با پیگیری مدیریان شهری برای حل آن اقدام کرده ایم.

شهردار محمدیه در خصوص ضرورت جابجایی دوربین های ایستگاه عوارضی هم گفت: با توجه به اینکه اعتباری در این خصوص در بودجه شهرداری لحاظ نشده اما به دلیل مطالبات شهروندان و رانندگان از شورا درخواست می کنم مصوبه ای را برای اختصاص بودجه برای جابجایی دوربین های عوارضی به خارج از محدوده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات رانندگان حمل ونقل شهری در محمدیه بررسی شد

مشکلات رانندگان حمل ونقل شهری در محمدیه بررسی شد