مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 17:062020-05-02سياسي

حل مشکلات شهری قزوین نیازمند حمایت مدیریت ارشد استان است


حکمت الله داودی شامگاه شنبه در جلسه مشترک شورا و شهرداری قزوین با استاندار که با حضور جمعی از مسوولان در شهرداری قزوین برگزار شد، افزود: امام خمینی (ره) دو ماه و نیم پس از پیروزی انقلاب اسلامی خواستار تشکیل شوراهای شهر و روستا شدند که نشان از آزادی خواهی امام و اهمیت حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش داشت.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه شوراها در قانون اساسی کشور اظهار داشت: اهمیت شورا به اندازه ای است که یک فصل و 6 اصل از قانون اساسی به آن اختصاص پیدا کرده است.

داودی افزود: چهار بند از لایحه درآمد پایدار شهری در مجلس تصویب شده و بعد از اینکه در سال 64 شهرداری ها خودکفا شدند، خوشبختانه الان درآمد پایدار در دستور کار مجلس قرار گرفته است و امیدواریم بقیه موارد هم تصویب و ابلاغ شود.

رییس شورای شهر قزوین ادامه داد: قزوین یکی از استان هایی بود که همیشه بسیاری از موضوعات آن دچار چالش بود ولی بعد از حضور استاندار جدید، بخشی از این مشکلات حل شده، اما هنوز بعد از چهار ماه دستور کمربند شرقی به شهرداری ابلاغ نشده است.

داودی با اشاره به مسائل مهم شهر قزوین، گفت: ورودی شهر، محله بلاغی، محله دباغان و کاهش تراکم در 500 هکتار بافت فرسوده، چهار مساله ای هستند که امروز شهر قزوین با آنها روبه رو است و باید اقدام جدی در این موارد صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات شهری قزوین نیازمند حمایت مدیریت ارشد استان است

حل مشکلات شهری قزوین نیازمند حمایت مدیریت ارشد استان است