مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 13:502020-05-02اقتصادي

روند اجرای طرح داناب در استان اردبیل بررسی شد


رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل اشاره به اجرای موفق برنامه های پژوهشی، آموزشی و تحقیقاتی در جهاد دانشگاهی استان از آمادگی این مجموعه جهت اجرای طرح داناب امسال خبر داد.

- ایسنا/اردبیل رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل اشاره به اجرای موفق برنامه های پژوهشی، آموزشی و تحقیقاتی در جهاد دانشگاهی استان از آمادگی این مجموعه جهت اجرای طرح داناب امسال خبر داد.

مهران اوچی اردبیلی در نشست با مسئولین آب منطقه ای با بیان اینکه جهاد دانشگاهی استان علاقمند به اجرای طرح های آموزشی و تحقیقاتی در بخش آب است، اظهار کرد: ما در این بخش تجربه بسیار خوبی در سطح کشور و هم در سطح استان داریم و می توانیم در این زمینه مثمرثمر واقع شویم.

وی با اشاره به اجرای موفق طرح داناب در سالتحصلی گذشته افزود: با استفاده از پتانسیل های علمی و آموزشی این طرح در سال گذشته علی رغم برخی مشکلات و چالش ها به خوبی پیش رفت و امسال هم با لحاظ کردن شرایط کشور آماده اجرای این طرح هستیم.

اوچی همراهی و همکاری دو مجموعه آب و جهاد دانشگاهی را یادآور شد و تصریح کرد: با همدلی موجود در بین دو مجموعه و برنامه ریزی های لازم می توان اقدامات مناسبی در بخش های مختلف آموزشی و پژوهشی انجام داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند اجرای طرح داناب در استان اردبیل بررسی شد

روند اجرای طرح داناب در استان اردبیل بررسی شد