مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 12:402020-05-02سياسي

حمایت های ایرانیان مقیم آمریکا و کانادا به ابرکوه رسید


جمعی از خیرین مرکز نیکوکاری مرحوم سید محمد قیومی مقیم در آمریکا و کانادا و همچنین تهران با همکاری مرکز نیکوکاری فاطمه زهرا(س) ابرکوه در روزهای سخت کرونایی، - ایسنا/یزد جمعی از خیرین مرکز نیکوکاری مرحوم سید محمد قیومی مقیم در آمریکا و کانادا و همچنین تهران با همکاری مرکز نیکوکاری فاطمه زهرا(س) ابرکوه در روزهای سخت کرونایی، با تهیه بسته های معیشتی، دست یاری به سوی همشریان خود دراز کردند.

در این روزها که تمامی ایران برای شکست ویروس کرونا یکپارچه شده و نسیم همدلی و مهربانی در تمامی این سرزمین کهن که مهد فرهنگ و تمدن است وزیدن گرفته، ایرانیان مقیم خارج از کشور نیز رایحه این نسیم را استشمام کرده و مهربانی خود را از آن سوی آب ها به سمت سرزمین مادری خود روانه کرده اند.

مریم اسحاقی مدیر مرکز نیکوکاری حضرت فاطمه زهرا(س) ابرکوه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا از حمایت یک میلیارد ریالی خیرین مراکز نیکوکاری مرحوم سید محمد قیومی و حضرت فاطمه زهرا (س) به آسیب دیدگان از کرونا و ایتام شهرستان ابرکوه خبر داد و گفت: این حمایت ها در قالب 213 بسته غذایی و بهداشتی هر کدام به ارزش پنج میلیون ریال به دست نیازمندان رسید.

وی ابراز کرد: در اقدامی حائز اهمیت، جمعی از خیرین ایرانی مقیم کشورهای آمریکا و کانادا که قریب به 45 سال است در آن سوی آب ها و دور از وط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت های ایرانیان مقیم آمریکا و کانادا به ابرکوه رسید

حمایت های ایرانیان مقیم آمریکا و کانادا به ابرکوه رسید