مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 12:202020-05-02پزشكي

کشف و ضبط 6 تن الکل متانول غیر مجاز در کاشان


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از کشف و ضبط دو نیسان وانت محتوی حدود شش تن الکل متانول غیر مجاز در کاشان خبر داد.

- محسن تقی زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه همزمان با شیوع کرونا در سطح کشور دانشگاه علوم پزشکی کاشان تمام تلاش خود را برای تأمین نیازهای بهداشتی همشهریان کاشانی به کار بست، اظهار داشت: بر این مبنا با چند کارخانه تولیدی کاشان مذاکراتی انجام شد و آنها برخی از خط های تولید خود را برای تولید مواد ضدعفونی کننده تغییر دادند.

وی با اشاره به صدور مجوز به برخی از کارخانجات صنعتی برای تولید مواد ضدعفونی کننده افزود: به هفت کارخانه سطح شهرستان که امکان و توانایی تولید مواد ضد عفونی کننده را داشتند مجوز تولید 16 نوع ضد عفونی کننده دست و سطوح داده شد.

تولید الکل در سه کارخانه سطح شهرستان کاشان برای رفع نیاز شهروندان کاشانی به مواد ضدعفونی کننده معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: با توجه به نیاز مبرم شهروندان کاشانی به مواد ضدعفونی کننده در روزهای ابتدایی شیوع کرونا، یک کارخانه تولید الکل نیز در کاشان راه اندازی و با توجه به درخواست سه کارخانه مواد غذایی برای تولید الکل در حال حاضر دو کارخانه دیگر نیز اقدام به تولید الکل با درجه خلوص بالا کرده و تا حدود زیادی نیاز منطقه را برطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 6 تن الکل متانول غیر مجاز در کاشان

کشف و ضبط 6 تن الکل متانول غیر مجاز در کاشان