مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 12:102020-05-02سياسي

بسته های معیشتی به ارزش 2 میلیارد ریال در بوشهر جمع آوری شد


مدیر حوزه علمیه بوشهر از جمع آوری هزار بسته معیشتی به ارزش 2 میلیارد ریال در چغادک بوشهر با همکاری خیران و نیکوکاران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام رضا خدری بعدازظهر شنبه در حاشیه برگزاری مرحله نخست رزمایش مواسات همدلی و کمک مؤمنانه اظهار داشت: اینکه این رزمایش همگام با سراسر کشور در لبیک به توصیه مقام معظم رهبری برای رسیدگی به نیازمندان برگزار شد.

امام جمعه چغادک بیان کرد: در این رزمایش که به صورت قرارگاهی مدیریت شد به لطف الهی نهادهای مختلف با همکاری و همدلی مردم نیکوکار چغادک توانستند در مرحله نخست هزار بسته معیشتی و مواد غذایی معادل 200 میلیون تومان جمع آوری کنند.

وی بابیان اینکه این کمک ها بین نیازمندان و آسیب دیدگان شرایط کنونی توزیع خواهد شد افزود: در این رزمایش معنوی نهادهای مختلف اعم از حوزه بسیج، کمیته امداد، هیئت امنا و ائمه جماعات مساجد، گروه های جهادی، مراکز نیکوکاری، شهرداری و شورای اسلامی و نهاد امامت جمعه مشارکت داشتند.

خدری ضمن قدردانی از مردم شرافتمند و نیکوکار و نهادهای مرتبط که این رزمایش معنوی و مؤمنانه را رقم زدند، گفت: درخواست می شود که ان شاءالله برای اجرای مرحله دوم رزمایش هم این همدلی و همیاری به نحو احسن صورت گیرد تا به نیازمندان بیشتری که در شرایط کنونی و در پی شیوع ویروس کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته های معیشتی به ارزش 2 میلیارد ریال در بوشهر جمع آوری شد

بسته های معیشتی به ارزش 2 میلیارد ریال در بوشهر جمع آوری شد