مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 10:502020-05-02اقتصادي

تسهیلات اشتغال خرد تنها در قالب زنجیره های ارزش تعریف شده پرداخت می شود


معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: از این پس هیچ تسهیلات اشتغالزایی خردی، خارج از زنجیره های ارزشی که در استان تعریف شده پرداخت نخواهد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: از این پس هیچ تسهیلات اشتغالزایی خردی، خارج از زنجیره های ارزشی که در استان تعریف شده پرداخت نخواهد.

هدایت حاتمی در جلسه امروز (13 اردیبهشت) کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم پرداخت تسهیلات اشغالزایی به صورت ساماندهی شده، اظهار کرد: پرداخت این تسهیلات خارج از زنجیره های ارزشی که تعریف کردیم فایده ای نخواهد داشت و فقط باعث از دست رفتن منابع می شود.

وی ادامه داد: قصد نداریم با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به صورت پراکنده، بیکاران کرمانشاه را به بیکار بدهکار تبدیل کنیم.

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه مشاغل خانگی و خرد نیز باید به صورت کلونی ایجاد شود تا بتوانند با یکدیگر هم افزایی داشته باشند، یادآور شد: فعالیت انفرادی باعث می شود افراد برای بازاریابی و فروش و همچنین جابجایی تولیدات خود با مشکل مواجه شوند.

حاتمی در ادامه به تعهد ایجاد 15 هزار شغل از سوی بنیاد برکت در بازه زمانی سه سال اشاره کرد و گفت: از آنجایی که سال گذشته عملا فقط 759 نفر از این اشتغال محقق شد، تقاضا داریم امسال برای ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات اشتغال خرد تنها در قالب زنجیره های ارزش تعریف شده پرداخت می شود

تسهیلات اشتغال خرد تنها در قالب زنجیره های ارزش تعریف شده پرداخت می شود