مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 10:302020-05-02ورزشي

ورزش نهاوند نیازمند حمایت های استانی و برنامه های مدون است


فرماندار نهاوند بابیان اینکه ورزش نهاوند نیازمند حمایت های استانی و برنامه های مدون است، گفت: نقاط ضعف و قوت ورزش نهاوند بررسی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراد ناصری ظهر شنبه در مراسم معارفه سرپرست جدید ورزش و جوانان شهرستان نهاوند که با حضور معاون پشتیبانی و سرمایه انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: اداره ورزش نهاوند نیازمند حمایت های همه جانبه استانی و برنامه مدون است.

ناصری افزود: نقاط ضعف و قوت باید بررسی شده و برای پیش برد اهداف دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش شود.

معاون توسعه و پشتیبانی ورزش و جوانان استان همدان نیز اظهار کرد: انتظار از سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان نهاوند آن است که هم سو و هم راستا با برنامه های استان و شهرستان فعالیت کند.

کاوه صولتی با تاکید بر اینکه انتظار داریم مدیر جدید شهرستان نهاوند را به سمتی سوق دهد تا شاهد موفقیت های روز افزون باشیم، گفت: باید هم راستا با سیاست های کلی وزارت ورزش و جوانان پیش رفت و نسبت به امور و سیاست های ورزشی ناظر بود.

وی گفت: با توجه به تأکیدات مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان کارکنان باید از بدنه هیئت های ورزشی خارج شوند لذا انتظار داریم این مهم در شهرستان نهاوند بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش نهاوند نیازمند حمایت های استانی و برنامه های مدون است

ورزش نهاوند نیازمند حمایت های استانی و برنامه های مدون است