مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 10:102020-05-02سياسي

فرزندان ما اسیر دست تروریست ها در کشور آلبانی هستند


بیش از 8 هزار نفر از خانواده های تهرانی اعضای گرفتار در فرقه تروریستی رجوی در آلبانی، در پیامی خطاب به ادی راما رییس دولت این کشور نوشتند: فرزندان ما اسیر دست تروریست ها در کشور شما هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جمعی از خانواده های تهرانی اعضای گرفتار در فرقه تروریستی رجوی در آلبانی، در پیامی خطاب به ادی راما رییس دولت این کشور، خواستار پاسخ به بیش از 8 هزار امضاکننده طومار درخواست از دولت آلبانی که به خانواده ها اجازه بدهد تا با عزیزانشان در اردوگاه مجاهدین خلق ارتباط داشته باشند شدند.

متن این پیام به شرح زیر است: آقای ادی راما رییس دولت جمهوری آلبانی همانطور که حتماً در جریان هستید پویشی برای جمع آوری امضا خطاب به دولت و وزارت امور خارجه شما در جریان است که در پایان روز دوازدهم بیش از 8000 امضا از سراسر جهان داشته و بیش از 1000 بار به اشتراک گذاشته شده است.

سازمان مجاهدین خلق مدعو خاک کشور شما و تحت حمایت دولت شما می باشد.

اما فرزندان بی گناه ما اسیر دست این فرقه تروریستی هستند و به لطف دولت شما هیچگونه راه ارتباطی با دنیای خارج خصوصاً با خانواده و دوستان ندارند.

سوال ما خانواده های دردمند و رنج کشیده این است که تا کی می خواهید به این وضعیت ادامه دهید؟ تا کی می خواهید پدران و مادران سالخورده را از ارتباط با فرزندانشان محر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندان ما اسیر دست تروریست ها در کشور آلبانی هستند

فرزندان ما اسیر دست تروریست ها در کشور آلبانی هستند