مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 10:002020-05-02سياسي

دومین کنگره ملی 18 هزار شهید خراسان رضوی برگزار می شود


فرمانده سپاه امام رضا (ع) از برگزاری دومین کنگره ملی 18 هزار شهید خراسان رضوی در سال 1400 خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سبزوار، سردار یعقوبعلی نظری ظهر امروز در نشست شورای عالی سیاست گذاری کنگره یک هزار و 600 شهید غرب خراسان رضوی در محل دفتر امام جمعه سبزوار با تاکید بر لزوم توجه به سیره شهدای گرانقدر، اظهار کرد: توجه به سیره و فرهنگ شهدای انقلاب اسلامی به منظور انتقال به نسل های آینده موضوعی ضروری محسوب می شود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) برگزاری یادواره های شهدا را یکی از راه های ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، ارزش دینی و اسلامی در جامعه دانست و افزود: شهدای نظام جمهوری اسلامی با فداکاری و ازخودگذشتگی درس ایثار، مقاومت و شهادت طلبی را به همه آموختند و باید این ارزش ها به نسل های جدید انتقال یابد.

وی با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی 18 هزار شهید خراسان رضوی در سال 1400، بیان کرد: هم اکنون کمیته های مرکزی برگزاری این کنگره ملی راه اندازی شده و برنامه های آن به ستادهای شهرستانی اعلام می شود.

سردار نظری برگزاری این کنگره ملی را فرصتی ارزشمند و مهم برای نقش پذیری و امر پذیری ماندگار دانش آموزان، دانشجویان، جوانان و اقشار مختلف مردم دانست و ادامه داد: کنگره ملی شهدای خراسان رضوی با رویکرد تولید محتوا، آثار و جمع آوری اسناد و مدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین کنگره ملی 18 هزار شهید خراسان رضوی برگزار می شود

دومین کنگره ملی 18 هزار شهید خراسان رضوی برگزار می شود