مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 10:002020-05-02اقتصادي

تولید و توزیع 100 هزار گلدان گل فصلی در زاهدان


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زاهدان گفت: برای فصل بهار 100 هزار گلدان از گل های اطلسی، گازانیا، همیشه بهار و خورشیدی تولید شده که این میزان جهت استفاده در میادین، - ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زاهدان گفت: برای فصل بهار 100 هزار گلدان از گل های اطلسی، گازانیا، همیشه بهار و خورشیدی تولید شده که این میزان جهت استفاده در میادین، پارک ها، بلوارها سطح شهر زاهدان تا پایان اردیبهشت ماه بین مناطق پنجگانه توزیع خواهد شد.

پرویز سلیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار داشت: سازمان سیما، منظر فضای سبز شهری هر ساله اقدام به تولید 200 هزار گلدان از گل های بهاری و پاییزی می نماید.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زاهدان هدف از تولید این گل ها را ایجاد چشم انداز زیبا شهری و بالا بردن روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان عنوان کرد.

وی بیان داشت: با پیش بینی های صورت گرفته در خصوص احداث نهالستان و گلخانه در محل پارک ولایت زاهدان می توان ظرفیت تولید گل های فصلی را تا 3 میلیون گلدان افزایش داد.

وی تصریح کرد: بذر این گل ها جهت کنترل آفات در دو یا سه مرحله ضدعفونی و سمپاشی خواهد شد، همچنین بصورت معمول برای تولید گل های فصلی از بذر اصلاح شده استفاده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید و توزیع 100 هزار گلدان گل فصلی در زاهدان

تولید و توزیع 100 هزار گلدان گل فصلی در زاهدان