مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 09:552020-05-02سياسي

سالک: اطاعت تشکیلاتی مردم درباره رزمایش کمک مومنانه بسیار قیمتی است


یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه دستگیری از نیازمندان پس از تاکیدات رهبر انقلاب درباره کمک مومنانه شدت گرفته است گفت که این اطاعت تشکیلاتی مردم از مقام معظم رهبری بسیار قیمت دارد.

- یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه دستگیری از نیازمندان پس از تاکیدات رهبر انقلاب درباره کمک مومنانه شدت گرفته است گفت که این اطاعت تشکیلاتی مردم از مقام معظم رهبری بسیار قیمت دارد.

احمد سالک در گفت و گو با ایسنا؛ در خصوص آثار معنوی ماه رمضان بر فضای سیاسی و اجتماعی کشور در شرایط کنونی گفت: کشور ما کشور شیعه امیرالمومنین (ع) است به همین جهت قرن هاست که مردم ما در کمک به ایتام و نیازمندان شیوه آن حضرت را فرا گرفتند و از مستضعفین دستگیری می کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه مردم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یک جاذبه خاصی نسبت به حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند به دستوراتی که صادر می شود عمل می کنند؛ این بار نیز مقام معظم رهبری موضوع رزمایش مومنانه را مطرح کردند که به دنبال آن شاهد بودیم خدماتی که هر ساله در این خصوص در سطح کشور ارائه می شد اکنون با سرعت بیشتر و سازماندهی بهتری پیش می رود؛ این اطاعت تشکیلاتی مردم از مقام معظم رهبری بسیار قیمت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالک: اطاعت تشکیلاتی مردم درباره رزمایش کمک مومنانه بسیار قیمتی است

سالک: اطاعت تشکیلاتی مردم درباره رزمایش کمک مومنانه بسیار قیمتی است