مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 09:162020-05-02ورزشي

امیدواریم روزنه ای برای فعالیت های ورزشی کشور باز شود


امیدواریم با تدوین و اجرای پروتکل های بهداشتی دقیق، روزنه ای برای آغاز دوباره فعالیت های ورزشی در کشور باز شود.

- ایسنا/فارس مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: امیدواریم با تدوین و اجرای پروتکل های بهداشتی دقیق، روزنه ای برای آغاز دوباره فعالیت های ورزشی در کشور باز شود.

حیدرعلی کامیاب با اشاره به اینکه شیوع کرونا به حوزه ورزش آسیب جدی وارد کرده است، افزود: علیرغم تهدیدهای فراوان این بحران برای حوزه ورزش، توسعه فرهنگ ورزش در خانه توانست بخشی از نقصان به وجود آمده را جبران کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان فارس، کامیاب با این تاکید که اقتصاد ورزش در این ایام به شدت آسیب دید، اضافه کرد: با کم شدن شیب ابتلا و سفید شدن وضعیت تعدادی از شهرستان های استان فارس و کشور امید به تدوین پروتکل های لازم برای بازگشایی تدریجی باشگاه ها ایجاد شده است.

کامیاب تدابیر مدیریت ارشد فارس، انجام وظیفه ایثارگونه کادر درمان و نقش پر رنگ رسانه ها در فرهنگ سازی برای مقابله با این بیماری را عوامل مهم در عملکرد مطلوب فارس در مواجه با بحران شیوع کرونا دانست و گفت: همانگونه که استاندار و مسئولان بهداشتی درمانی استان و کشور بارها به آن اشاره کرده اند، باور پذیری و بالا بودن سطح فرهنگ اجتماعی مردم فارس، کمک بسیاری به مسئولان در کنترل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم روزنه ای برای فعالیت های ورزشی کشور باز شود

امیدواریم روزنه ای برای فعالیت های ورزشی کشور باز شود