مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اردیبهشت 1399 ساعت 08:402020-05-02سياسي

ملاحظات تودیع و معارفه در دوره کرونا/ جوادی: گریزی از ساماندهی مؤسسات نداشتیم


معاون فرهنگی وزیر ارشاد در جلسه معارفه سرپرست مؤسسات فراگیر این وزارتخانه گفت: ما گریزی از ساماندهی مؤسسات نداشتیم؛ تمام تلاش خود را کردیم و این مسیر اجتناب ناپذیر بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات  خبرگزاری فارس، مراسم تکریم قادر آشنا مدیرعامل پیشین مؤسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و معارفه ایوب دهقانکار سرپرست مؤسسات فراگیر وزارت ارشاد ظهر امروز شنبه 13 اردیبهشت با حضور محسن جوادی معاون فرهنگی وزیر ارشاد و تمام مدیران معاونت های مختلف در سالن مرحوم آشوری مؤسسه فرهنگی برگزار شد.

در این مراسم، جوادی معاون فرهنگی وزیر ارشاد با بیان اینکه برای جلوگیری از تأخیر در معارفه، تلاش کردیم ابتدا برنامه کوچکی برگزار کنیم و قرار است در فرصت بیش تر و دیگری با حضور تمام همکاران مؤسسات و صنف از همکاران مؤسسات تقدیر کنیم، گفت: ما تلاش داشتیم معارفه به تأخیر نیفتد؛ از این رو در زمان دیگری تقدیر از همکاران را انجام می دهیم.

وی با بیان ترجمه چند آیه به عنوان تذکر در این ماه مبارک و آرزوی قبولی طاعات تصریح کرد: پاداش کسانی که کار می کنند خوب است، اما افرادی که مانع کار می شوند، اجری نخواهند برد.

این آیات تذکری برای بنده و سایر حاضرین خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاحظات تودیع و معارفه در دوره کرونا/ جوادی: گریزی از ساماندهی مؤسسات نداشتیم

ملاحظات تودیع و معارفه در دوره کرونا/ جوادی: گریزی از ساماندهی مؤسسات نداشتیم